My Followers

Apr 25, 2011

Craving classic cheese cake

Hello buddies, selamat malam. Daripada minggu lepas. Ha bukan main lagi. Minggu lepas oke, mengidam gila nak classic cheese cake. Rasa macam nak rompak secret recipe sekarang jugak.


Serious tak tipu. Memang sampai tertelan air liur banyak kali bila pk. Memang sejak azali aku minat gila cheese cake. Classic cheese memamg the best la. Pilihan pertama. Disusuli pulak dengan new york and marble cheese. Wahhh, kemain. Nak semua!!


Goshhhhhhh!!! Nak jerit je panggil pakcik santa suruh datang depan rumah bawak cheese cake. Bajet musim krismas. Ahahaha.


Memandangkan tarikh keramat plus tarikh hari bergembira atau lebih sedap di panggil tarikh perkenalan aku dan kekasih gebu aku tu 12 may. Ouh bakal menjelang. Memang aku nak paksa dia teman aku g makan classic cheese. Tiada alasan yee. Yeayyy! Awak balik sini nanti teman oke ~


*Sedap nak mamposssss! yummy ! Tak sabarrrrrr*

Kalau la ada orang nak belanja lagi best. Kedua belah tangan ku tadah dengan cukup sepoloh jari. Wahaahha. 


P/S : Terkejut keluar bilik tadi tengok-tengok ayah tengah tlg mama jahit tepi untuk buat baju kurung yang orang tempah kat mama. Pelik tapi benarr. Berubah ayah ku. Selalu nya menepek kt pc je time-time gitu. hehehe. 


Ok. Thanks. Malam ni nak mimpi makan classic cheese cake. Thanks for reading. Love you. xoxo.

0 comments: