My Followers

Sep 8, 2010

selamat ari raya!

Rasa mcm kejap sgt2 puasa berlalu. hee :D nk raya da pon. Tp kenapa aku mcm x de feel nk raya? knape ? kalau org lain msti happy if dpt balik kampung berkumpul dgn saudara mara. but knape aku x rasa sume tu taun ni? mungkin sebab krisis yg terjadi antara aku n pakcik aku kot. aku cuba untuk memaafkan die but still x bole. bukan ape, sbb aku rasa aku sgt2 x layak nk mintx maaf. cz aku yakin tu bukan salah aku sikit pon. Dia lebih tua dr aku, patut nya die pk pe yg berlaku. tp die silent mcm tu da. hampir setaun lebey. sdgkan dulu, die rapat dgn aku! knape msti jd cm ni lepas die da berumah tangga. knape msti bini die nk hancurkan hubungan persaudaraan antara aku dan die? hmm apa- apa pon, bia la TUHAN je yg tentukan pe nasib die if berlarutan nk cm ni. Aku ok je. Balik kg sbb nk jmpe my OPAH~ Walau apa pon terjadi, kita kene enjoy dis raya . x kesa la mcm mane cara skali pon. Dgn ini kepada semua, SELAMAT HARI RAYA~!

AMPUN MAAF DARI SAYA~!

3 comments: