My Followers

Apr 24, 2011

Cerita hari ahad

Hello sayanggg,

Hari ni cuti. Ahad kan. Penat seyh tiap hari keje. Saturday pon kene keje half day. Mau dating pon susah. Masa keje half day sabtu tu, keje untuk settle kan acc yg close bulan 3. Aku duk sembang-sembang dengan akk yang penah keje tempat sama dengan aku tu. Macam mana ntah boleh open citer pasal study. Mula aku tanya dia dulu study amik accounting gak ke. Rupanya dia ada degree finance, and da amik ACCA. Tp stop smpai part 3. Wah oke jugak kan.

So, dia nasihat aku untuk sambung study sementara aku masih muda ni. Hee. Memang aku tengah blur-blur pk nak sambung ke idak. Yela, aku kadang-kadang pk, penat gak abis kan diploma accounting dulu. Kalau sambung lagi, tak stress ke aku nih. Pk punya pk, aku pon dah buat keputusan. Aku nak buat study luar kampus. Kat mana tu still terpk-pk lagi. Still tertanya-tanya kawan-kawan untuk bagi suggestion kt mana oke. Help me yea friends.


Lagu ni untuk kekasih saya. Maaf sebab selalu buat keputusan melulu tanpa memikirkan perasaan awak. :( Awak kenal saya kan. Saya memang tak boleh stress. Sebab saya kalau stress tak pk panjang dah. Tapi jauh di sudut hati, saya masih sayang n perlukan awak. Maaf yea. Love u syg :)






Hehe. Always nak pakai baju sama color je :) Lebiuuuu.

Hari ni hujan lebat sangat kat puchong ni ha. Memang tak ley nak kua mana-mana. Kalau tak hujan pon mmg tak kua kot. Ekonomi kewangan meleset bulan ni. Tgu minggu depan dah ada 2, 3 date dgn kawan-kawan. hik2. The another 2 weeks, with my love pulak. Xsaborrrrr.

Esok kejeeeee. Start stress semula. Haih, bosan. Oke. BYE. thanks for reading. Love. xoxo


0 comments: