My Followers

Nov 11, 2010

PESANAN BUAT TEMAN-TEMANKU

Akhirnya,
habis jugak aku perjuangkan 3 tahun untuk study Diploma.
hope sume lulus n x kn dtg untuk repeat paper.
hope dtg untuk konvo je bulan 4 nih.
walaupon sume final exam susah last sem ni, aku mintak lulus semua pon ok la.


huh.
Kadang-kadang bila kita da abis ape yg kita lalui, mesti ade perasaan sedih datang.
kenapa eyh.
huk huk.
lepas 3 tahun aku duduk kt KULIM tu, aku da mula syg semua kwn-kwn aku.
housemate..classmate..besties..lecturers..friends..
oh semua tu susah untuk aku lupakan.
hope korang semua x kn lupakan aku jugak.
walaupon ada kenangan pahit aku bersama korang semua, tp yg tgl dalam hati aku skrang hanyalah kenangan manis kita bersama.

Bob and ien,
thanks 4 everythings.
aku happy sgt2 dpt kenal korang. walaupon korang berdua lebih muda dr aku, tp aku rasa selamat selama kita lepak sama2.
walaupon pagi2 buta, tgh mlm kita keluar skali..
aku percaya korang ley jaga aku n teha.
thanks sbb slalu ada dgn aku x kira masa.
bila aku happy, sdey, sakit!
sumpah terasa sgt2 bila tglkan korang. rasa mcm nk bawak ien n bob skali balik KL.
tp kau berdua ada cita-cita n tanggungjawab sndri kn. xpe la. jaga diri elok2 ok. jaga teha. aku syg sgt2 kt korang. kita da mcm adek beradik k. ingt tu.
nanti if dtg KL, bg tau la k. mane la tau kita bole jmpe n lepak lg .
JAGA DIRI ELOK2. :'(
jgn sdey2. ena je boleh sdih2.

Teha, jaga diri elok-elok.
kau tau mcm mane aku syg ko.
jgn lupakan aku. nanti kita jmpe lagi k.
dtg jmpe aku time bob n ien dtg KL.
ingt la slalu kenangan kita bersama. jgn lupa msg aku slalu. klu rindu dgr la 3 lagu yg aku suka tu k.
ko sahabat aku dunia dan akhirat. ingt tu . love you :'(

fariza, walaupon kita dekat je umah nanti. aku x jangka kita akan dpt lepak slalu mcm kita duk satu umah. byk kenangan kita bersama.
thanks everything.
kenangan pegi keje time L.i sama2. byk sgt2.
jaga diri ok. ada masa terluang nt, kita jmpe. love you syggg.

naz, aku sygg ko sgt2. jgn lupakan aku k. byk jugak kenangan kita. kenangan mengumpat semua ada. happy je kan. lepas ni klu nk kluar mane2 bg tau la. mane la tau kita bole jmpe lg. ok.
jaga diri elok2. jgn slalu gado dgn wan. nt die bosan.

reen, walaupon kita penah gado. agp la sume tu xde ape pon. jgn ingt kenangan yg x bes. ingt la bnda yg sweet je. ok. jaga diri elok2. sorry if ade bnda yg ko terasa dgn aku. aku tetap syg ko mcm mane aku syg ko masa mula2 dulu.
hope ko dpt ape yg ko impikan. love u sygg. i'll miss my bed partner :'(

zai, jgn lupakan aku k. aku doakan ko berjaya lepas ni. nt dtg KL bg tau k. kita boley jmpe. jgn sdey2 lagi. jgn nangis baca pesanan ni tau. :D aku syg ko sgt2. if aku ada wat salah jgn simpan dlm ati k. kawen jgn lpe jemput. mane la tau nk kawen before kita konvo.
:P
love u darlingg.

shira, tlg check kesihatan ko kt doc. jaga diri ok. tlg wat keputusan btol2.
maaf if aku penah kasar dgn ko. ko baik sgt . aku x kn lupa ko. hope ko pon sama ok. jaga diri kt sane. if ada masa, kita jumpe lagi k. love youuu.


KORANG SEMUA KAWAN YANG BAIK. I'LL MISS U ALL. :'(

2 comments:

epyy said...

hang rak rindu kt kulim ke?? heheheh.

Salina Norlan said...

Aku akan rindu k. huhu