My Followers

Mar 29, 2011

Sesi meluang masa bersama insan bernama "Sang Cinta"


Actually, nak update ni dari smalam. Tapi seriously semalam penat gila. Sampaikan tak boleh digambarkan dengan kata-kata kepenatan tuh. HAHA. Sebab 3 days busy berdating. Memang tak sempat nak belek belog. (Haih, tu pon nk bagi tau ke? orang lain pon dating gak. tak KECOH cam kau pon) <----Pegi mampos la. Blog aku. ahahaha. Xsuka blahhhhh. :p

Jumaat jumpa , sabtu jumpa, ahad jumpa... Isnin x jumpa dah. Dah balik sana dah sang cinta aku. (Balik johor. study sana). Pagi sebelum sang cinta berangkat, maksud aku dalam jam 2 pagi smpai 7 pagi. Kami spent time bersama melalui YM. huwaaaa :( Time ni sedih. Sebab dia nak balik sana dah ptg isnin. Then maybe, 2 bulan kemudian baru dia balik jumpa aku semula. Mula lah masing-masing nk rasa sedih. Haiyaaaa.. Bila dah YM sampai ke pagi, mengantuk mmg x hengat dunia la masa sampai ofis jam 9.00 pagi tu. Tapi aku gagahkan jugak. Sesampai je rumah smalam, tido x hengat dunia pulak. YM dengan cinta bila dia da smpai sana pon kejap je. Tapi x pela. Janji ada kannn..

Haip, tapi yang pelik sekarang ni, HARI ni pon aku mengantuk tahap dewa nak mati dah. Ntah kenapa ntah,. Tak kan tak cukup topup tido smalam kot. Eh lupa, sabtu tu, keluar jalan ngn cinta n bff cinta (si din) tengok citer melayu tajuk ".....dalam botol" . Kalau tak silap aku la. Sumpah citer tu cam bosan nak mati. Ntah apa-apa je jalan cerita. Geli.. Tapi kepada yang minat lelaki sesama lelaki tu, pegi la tengok..haha

Malas nak taip banyak-banyak dah. Sebab mengantuk giler. Aku rasa aku mengarut apa pon x tau da ni. Layan je la ehhhh.. Ni ha pic aku n cinta..

P/S : JANGAN MUNTAH YEEEE


*Ahaaaa, ini bro din. We love u babeh~*

*Makanan dah abisssss*


*Testinggggg*


* hah, kemain lain tenung ye bannggggg. ahaha *


*Love youuuu*


*Love youuuu*


*Love youuuu*


*Love youuuu*


*Love youuuu*


*Terbukti awak lagi sepet! wahahaha (padahal aku lg sepet sebenarnya!)*


*Omelnyeeeeee :P *


*Macam aliennnn.*


*Love youuuu*


*Love youuuu*


*Love youuuu*



*Cayang dia. muahx*


*Love our frenshippp :) *


*Love our frenshippp :) *




* Love u till end of ma life. cewahhhh :P *


*Pipi saya tembam sangat. haih*


*cayang saya. moahhhhh*


* Cayang dia lagi *

Tadaaaaaaaaaaaaa :)
Dah abis daaaa. byk sangat. malas upload semua. tatabailoveu.

2 comments:

Anonymous said...

Thanks for this post, it is great

Salina Norlan said...

Haip, ada cik anon la plak.. ahahaha. siapakah anda? thanks for what? ahakssss. WELCOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. wakakakakaka