My Followers

Mar 29, 2011

Nak jugak conteng-conteng

Selamat tgh hari~!

Kali ni, aku nak protes. HAHA. Yelah, bila aku bukak belog je, mesti ada je orang post entry berserta dengan lukisan hasil tangan sendiri mereka. Comel-comel lak tuh. Haih, gerammmmm. Tapi aku suka tgk. Aku suka jalan-jalan kat belog yang ada lukis-lukis cm tu. Sweet je nampak.

Kini tiba lah masanya, aku pon nak gak pamerkan lukisan comel aku. HAHAHA. 1st time okeh.. Nak tgk? Mehhhhhh...


* tadaaaaaaa, amacam? comel x? ahahaha. terkenja-kenja tangan aku lukis tau. Hah baju siap polkadot lagi ye. tu tangan tu tgh wat peace tau. Harap maklum. ahaha. Klip rambut fav di kepala. weeee *

P/S : Kepada sesiapa yang pakar dalam lukisan, tolong la beri tunjuk ajar kat aku. Dah rupa alien dah aku lukis. haha. Peacee. Thanks for readingg. kbailove.

Post by : Salina

0 comments: