My Followers

Mar 25, 2011

geram dan berangin!

Selamat malam !
Aku baru je sampai rumah. baru lepas melepak dengan bf tersayang. sekarang jam menunjukkan dalam kul 1 pagi. bagi aku 1 pagi tu malam la ye. sebab tu greeting kuat-kuat SELAMAT MALAM! hihi

Yang membengangkan aku bila balik rumah, macam biasa akan ku on lappy buruk kesayangan yang dah banyak berjasa ni. tup tup aku on, eh kenapa tak ley ON ni!!!!! SUMPAH xley on da dowhh.. kaji sikit apa punca lappy ni tak ley on. rupanya charger yang rosak. macam lampu kat charger tu, berkelip-kelip. selalu kalau ok, mana ada kelip-kelip. statik je slalu. apa lagi, kebetulan bf syg call, pok pek pok pek bebel kat dia.. 'awat charger ni rosak!!! ei bengang btol la! ' ha lebey kurang cm tula.. kesian dia terpaksa jadi tempat lepas geram aku. SORRYSYG.. hehe.

so, terpaksa la aku update belog ni dengan fon bf tersayang. nasib baik la fon dia ni ada kat aku. klu tak, dok diam je la. haha. esok keluar dengan sayangku tu, nk usha jap berapa harga charger lappy buruk aku ni. maklum la nk beli lappy baru, belum berkemampuan lagi. haih, tapi dah masuk dlm wishlist dah. akan kudptkan lappy baru.  hehe.

p/s : terkial-kial aku taip entry ni. adalah dkat setengah jam aku menaip. haha. esok nk tgk wayang! yeay! esok nk jln mkn angin! yeay. kbyetata. thanks for reading.


post by : salina

2 comments:

shaerin syazwan said...

ehem , dating lagi !

ehehe , suka2 ~ heppy selalu . lap baru wok ! mcm best je cerita itu :P

Salina Norlan said...

reen : ehehehe. lappy baru akan ku dpt kan jugak soonnnnn~! lambat lg. kene simpan dwet g konvo dulu. huhu.

bkn slalu nk dating-dating. wekkksss :P jgn jelesss. lalala