My Followers

Oct 11, 2009

kembali....

hey. lame gila aku x update blog. rasa rindu plak. hehe. yelaaa. seyes aku xde mase sgt2. maklum la. skg ni aku praktikal kt ampang. so bole on9 pon bile balik uma timee weekend je. kt ofis aku wt praktikal tu xde internet. bos die bapak ah kedekut. busuk punye olang. ish gerammm.

ok. nk cite ape ya. ha skg ni kn aku rase mcm aku byk da berubah. yela. kwn2 pon byk kata knape ko da len ni. ish. bukan len. tp ntah la. aku mcm rasa mls da nk lepak2 mcm dulu ke ape. skg ni byk masa aku abes kt uma. bukan kata aku jarang kua ngn kwn2 aku duk mesra2 ngn boyfie aku slalu. x jugak. we all jmpe pon mmg jarang skg ni. ats sbb2 tertentu. cume aku je xtau nape ngn diri aku skg. ye la..
kalau x patut nye umur cm ni la kite nk enjoy puas2 kn. tp aku rasa mcm aku lebey suke bersendiri skg ni. yah mmg kdg2 rasa mcm sunyi n rase stress. tp ntah la. x ske nk sshkn kwn2.

TAPI, dengan azam baru skg ni. dgn entry yg aku bg kali ni, aku nk mulakan idup baru, baru x baru mane la. tp hope ley jd la kn. aku nk try to enjoy mcm dulu semula. x kesa la aku ade masalah ape pon. aku akn try x tunjuk kn pada semua. :)

wish me luck.

0 comments: