My Followers

Dec 28, 2009

kembali semula =)

Hello hello =)
lame nye x mengupdate belog rase nye. ouh busy yang teramat sesangat. So sekarang ni suda tentu la aku teramat bosan. hehe. tu le update. =)
Apa ya mau cerita, hah ok. Actually, aku baru je abes praktikal. ouh rasa lega sgt. yela. lege x tension lg. hehe . baru la aku tau n dpt rasakn mcm mane keje d audit firm. oh GOD, sgt tension okay!
bukan ape, mcm terkejar2 n byk bnde kite kene wt lm audit firm ni. Huissssshhh x sgup den. ye la. company yg aku keje ni kedekut. hehe ye la dey all amek pekerje 2 org je. cis. gaji pon agak siket la. naseb bek aku jz pektikel ke kt sane. kalau x mmg da lari la. haha
erm tp ok la. mase last day aku pektikel sane, my boss belanja mkn n bg present. ok la kn dr xde. hehe. mase nk bla tu agak sdey pon ade. walaupon mase tu da x saba2 nk abes pektikel. hehe. btol la kata org, kite akan merindui saat yg kita x ske. ehehe.

oh ya! lepas tension pektikel ade lak satu lg beban yg melanda. as student poly, we all d tugaskan membuat laporan! yg buku tebal2 tu. cis. aku da la bebal nk wt kalau xde contoh. aduyai. help me!! aku tgh pening pk mcm mane nk wt, kwn2 len wt sume da belambak. aku ni ha satu bab pon x setel lg. aiyakkkk. nk kata malas x jugak. masalah nye mcm blur x tau nk wt pe. ah yg penting aku kene siapkan sebelum balik poly! oh TUHAN berikan la aku kekuatan untuk menyiapkan report yang amat membunuh juwaku ini. wakakakkaa.

oh lupe plak, aku kempunan nk tgk muvie ALVIN & CHIPMUNK 2 tu. jom la g tgk. jom la! ahaha
ape pon aku nk g jugak. xkire. aku nk paksa sesape temankan aku. ahaha

Ok laaaa. ini saje =)

0 comments: