My Followers

Mar 4, 2011

Topik bawa moto laju laju

Hye semua. Rasa mcm bertahun aku da x update blog. (Tipu je. x de la bertahun pon, bape minggu je kot :p) Sekarang mood aku macam oke je nk update. Sebab bosan gila kat ofis. Keje melambak tapi mood nk tangguh keje tu still ada lagi. Haha. Pemalas kan? Minggu depan je la aku setelkan sumua keje tertunggak tu. Haih.

Oke ni nk cerita topic atas tu.. Apa eh masalah kaum lelaki ni kalau bawak moto tu style nak bawak laju-laju, cilok cilok jalan. Celah-celah tepi kereta. Bila nampak girl lagi la alamak ai, punya la bagai style mcm lutut smpai nak cecah jalan tar. Nasib la kepala x cecah Tar. Ahahaha. X payah la nak tunjuk rempit sangat.  X luak pon awek awek tepi jalan nk tgk. Awek tepi jalan pon x nak tgk tau. Eiuwwww.. Lagi-lagi yang bawa awek kat blakang. Si awek membonceng muka kecut kecut bila si balak ride mcm pelesit. X kesian ke kat awek tu bang? Nampak sangat mcm x sayang kan. Kesimpulannya, bawa la moto tu elok elok. Ingatla org yang tersayang. Aku tetiba rajin update pasal ni sebab tadi masa aku odw pergi bank, ada la mamat mamat batak bajet bagus bawak moto laju-laju smpai nk cecah jalan tar rempuh jalan aku. Menyirap je. Meluat btoi.

P/s - Nasib baik my bucuk macham bawak moto sopan je time dengan aku. Sebab dia syg aku. wekkk :p Selalu pesan supaya aku hati-hati. So sweet. Love youuu.

0 comments: