My Followers

Mar 24, 2011

Bentang karpet merah untuk si dia

SEBELUM

*No stalkers here*

SELEPAS


*WELCOME STALKERS, Hi, Loser*

Hell-lowwwwwwwwwwwww you~!. HAHAHA. Since dah ada stalker paling rajin dalam belog aku yang indah lagi kemas lagi comel ni, makin gigih aku mencari idea untuk merajinkan diri berblogging . . . Ouh yea, welcome stalkers :) 

Ouh yea, meh nk bentang karpet merah baik punyaaaaaaaaaaaa :)


*Taraaaaaaaaaaaaaaa, gigih aku buat untuk kau. weeee :)*

Opssss, saya ternampak somethinggggg . ouh yea, ni haaaaaa..


*heee, awak emo ke sayang? hah padan muka*

Heee meh nk ringkaskan cerita, ada budak tak matang cakap perangai saya macam budak-budak. Awak, please cermin diri sendiri tu dulu yea. Oh my Geeeeeeeeee, pathetic awak~! Saya sikit pon x emo. Kenapa awak emo lebih-lebih ? Ouh malas nak taip. 

*WELCOME TO MY BLOG*

P/S : Minta maaf kepada yang tidak terlibat. Entry saya kebelakangan ni mmg untuk orang tertentu sahaja. Jangan ambil hati or peduli yea :) 

Thanks for reading :)

Post by :  Salina


0 comments: