My Followers

Mar 22, 2010

kembali update!! malu! malu!!

Hello anda!

hey2, lama rasenya aku x update belog. sgt malas dan busy. busy la sgt kn. ahaha. tetibe plak today aku rase sgt rajin nk update belog. dan berazam akan cube mengupdate selalu. :)

aku pon x tau ape yg bakal aku merepeks dalam belog ni nt. tp lantak la kn. blog ni aku punyeee. so jgn sebuk2 nk kecoh kalau aku ade terguna ayat kurang ajar ke ape ke. hehehe. ceh mcm baru first time nk gne blog pulak ye. saje jeeeee :)

ha! ari ni jadual kelas aku sgt padat. dr pg smpai ke petang. haish. bukan ary ni je pon actly, setiap ary kot. kecuali ary rabu. agak awal la dlm kul 1 suku da abes kelas. hm tu pon aku rase lmbt. sbb sem ni aku terpakse transfer kelas. :( kurang semangat oke. aku x tau knape n sbb ape aku jd ilang mood setibanya ibu jari kaki aku jejak ke kulim ni! haish. xbole ke ubah kn mood aku. tp bile kt uma sewa, dlm kelas, aku try happy kn diri aku. try buat org happy untuk diri aku happy! tp smpai bila aku nk hipokrit! yes. aku mmg sgt hipokrit! Hipokrit dgn diri sndri!!!!! try untuk org semua pandang yg aku ni sentiasa happy tp hakikat nye?? hmmm abaikan saje.

hoi hoi hoi. asik cite sadis n sedey je. ahahaa. nk tau x ape da jd kt aku ary ni? agak lucu. ari ni, pg td aku bgun agak awal! untuk bersiap2 ke kelas. konon excited nk g kelas la. (btol ke!!!) then mase aku nk pakai kasut, siap2 aku duk la kt atas sofa yg antik lg cantik plus comel kt uma sewa aku tu! pd awal nye aku sgt syg akan sofa antik tu. tp aku x tau la knape aku mcm xmau duduk atas sofa tu lg. ahaha. nk dipendek kan cerita, aku dgn slumber tnpa check ape2 before g kelas tu, elok punye jauh da aku jalan. xde pon dak uma aku pasan yg ade bnde comel kt BONTOT aku!! smpai la ade makhluk ALLAH yg baek aty ni tego "kak, ade plastik pad kt bontot akk!" weh gila! aku wt mcm muka x tau malu amek plastik tu then buang. tetibe ade plak la tuan punye plastik pad ni mengaku yg die punye kt atas sofa tu. ahahaha. siot tol! Kesimpulannya, tolong buang plastik pad anda ni tempat yg sepatutnya ok. supaya mengelakkan orang2 seperti aku jd mangsa. Act, aku yg salah sbb x berhati2 n x check kt bontot ade pape ke x. ahhahaa.~the END~

0 comments: