My Followers

Mar 10, 2011

Kerinduan Melanda


Kenapa dengan tajuk di atas?....tak lain dan tak bukan kerana kerinduan mula bersarang dihati.
Rindu pada siapa?...dah tentulah rindu pada buah hati aku yang sorang ni...
hanya YM buat rindu terubat webcam bersama walaupun
connection dari puchong ke batu pahat agak perlahan


Rindu nak sandar2 manja kat belakang dia... rindu nak dengar nasihat darinya..
rindu nak suruh dia pujuk dikala hati di landa kemelut...
Rindu nak suruh dia usap dan peluk bila diri dilanda ribut....
rindu nak dengar suaranya.... Rindu dengan cubitan gurauannya...
Ntah kenapa.. Rindu teramat..

Post By : Iskandar

2 comments:

The SIMPLE eina said...

sweet syg. rindu kan. xpe la. nt balik k kite jumpa :) love youuu..
by : ena

Iskandar Luckynine said...

Is pun rindu syg...
Tabahkan hati ye...

nanti is balik juga syg...
Tunggu kepulangan is ye syg...