My Followers

Feb 20, 2011

Malas cakap banyak dengan orang x paham bahasa

Nak cakap bodoh, kang marah pulak. Nak kata pandai, mcm x logik. Pandai-pandai la kau nk paham kan kau kategori mana yea. Terasa pulak ke dengan entry aku yang lepas? jap nak gelak. wakakakakaka. Orang sekeliling anda tgk pon meluat dengan status anda. Saya yang malas nak ambil tau pon, terpaksa jugak amik tau sebab kawan-kawan awak yg baik tu, forward ur status kt saya. Girl, wakeup la. Dont blame others! U shud mirror urself~! Opssss, sorry terkasar. Saya yang x puas hati ngn awak? Hello, saya sikit pon x rasa apa-apa. Hahaaha. Yang byk effect nya awak. Sebab awak sentiasa pikir awak yg terbaik. Dats why jadi cm ni. Awak ckp pon x serupa bikin. Blog u update, u cakap mcm u nk okay dengan semua org. Dengan saya~! Then tetiba awal bertukar emosi. Haiya, how come? Xkesah la ape pon. Saya nk pesan sikit. Sikit je. x Banyak pon. Dont be like a child~ Be matured. Thanks for reading.

0 comments: