My Followers

Feb 8, 2011

Jeng jeng jeng Teman tapi mersa. Bole gitu?

P/S : Seriously, entry ni bosan bagi yang tiada kene mengena dengan aku. So, better jgn baca. ahahahaa



weeeeeeee :)


Our pic on his desktop.. hehe


Love this


Getah rambut saya ada dengan awak. hehe


ahahaha muka masing2 mata sepet nape? nak sama je. wekkk :P


Yeay~! saya selekeh. 


kami bergoogle talk. weee. dia ckp, dia rajin da tgk my blog. kompem die tgk entry kan. hik2. Agak2 die happy ke x eh? :P


Ni kami webcam guna ym masa dia sampai kt bilik dia :)


Dia edit ni. So sweet :)



Pic ni dia sent after 3 years we dont have any relation. thanks becoz u still save dis picture proper like u promises. 


Oke, back to the truth story. :) Actually, this guy is my ex. I love him. Yeah becoz he is my 1st love. :( Hmm, aku dan dia tidak mungkin akan bersama. Sebab? Family. Smalam, aku ada dengar Dato Fadzilah Kamsah ckp, " Didalam sesuatu perhubungan tu yang paling penting ialah restu ibubapa. Kalau x de restu ni, hubungan yang di bina x akan kekal lama. dan x akan bahagia ". Yes, mmg dari dulu aku tahu ni. Walaupon we all love each other, kami tetap tidak akan dpat bersama macam yang di impikan. Oleh itu, aku telah mengambil keputusan memutuskan hubungan ni, 3 tahun yang lalu. Seperti yang kakak dia mahukan. Chill. Aku sanggup lakukan apa pon untuk org yang aku syg. :) TETAPI, Perasaan dia kat aku, x dpt dielakkan. Same wif me. Until when nk mcm ni? Aku pon x tahu. Yang aku pegang skrg, bia la masa je yg tentukan. Aku sendiri x tahu apa nasib aku lepas ni. Apa kehidupan yang bakal aku lalui lepas ni. Hanya berserah. If jodoh aku ditetapkan dengan dis guy, aku terima :) Kalau x, aku redha. Aku x nk menyakiti mana2 pihak. Tapi ni soal perasaan. Errrr, aku pon blur. Semua org x kan paham. Kesimpulan nya, biarlah kami je tahu status kami. Apa yang aku boleh ckp, kami hanya berkawan. :) The end~


5 comments:

NurEqa said...

ehhh ! ngn is balek ? haaha !
klu de jodoh x kemana pon yunx !
u ngn ubie da xde pape ke ?
sje tnye . hhehe !
maklum la i bz body ckt . haha !

Salina Norlan said...

hehehe. xde la yunk. ssh nk ckp. nt i cite kt u k. i dgn ubie still on lagi :)

Is said...

wow... so nice my dear...

NurEqa said...

ouh . haha ! okeoke . nt kte storystory oke . hehe .

Salina Norlan said...

heee :)