My Followers

Feb 9, 2011

Deactivate Facebook

Semalam telah berlakunya perbalahan di FB. Tentang perempuan yang baik mengamuk. Persoalan nya BAIK KE? Baik la kan. Dia bertudung. Nampak baik. Aku pon terpedaya dengan sikap yang konon baik tu denagn aku. Hello, from now on, u x kan baik lagi dimata i okeh. Sebab, kau x reti bersopan santun dan bak kata my friend, x de SIVIK. Kau x reti nak berslow talk ke? Baik sangat ke panggil orang BETINA? Kau tahu maksud BETINA. eh, perempuan baik, kau x tahu hal sebenar jangan nk main sebut je. Hello, aku kenal dia lebih lama dari kau. So, kau kene la paham. Aku ingat kau akan paham kenapa bnda ni jadi. Tapi kau mmg x kan paham. Ha lagi satu, aku memalukan diri sendiri? Aik? Saya ke awak? x kesah la sape pon. Yang penting aku tau ape yg terjadi. Ye kami mmg sweet pon. Kesah lak aku? :P X payah la awak nk bawak cerita bukan-bukan, or mengadu nasib kat family die. Sebab mereka x tahu apa apa. Yang tahu kebenaran n kenapa jadi cm ni, cuma aku dan bf kau tu. Satu lagi, x payah la kau update status bangang kau tu. Da update pastu delete balik. Hahaha pathetic. Kalau berani, mengadap la depan muka aku ni ha. Jangan cakap belakang x tentu pasal. Ishhh, bosan la bukak story pasal perempuan baik ni. :p Ouh yea, aku da deactivate fb wat sementara waktu. Sebab nak happy happy sendiri. Anything contact me on email or skype. Email here, salinanorlan@yahoo.com. Skype name - Salina Norlan . TQ :)

0 comments: