My Followers

Feb 2, 2011

Blog saya kemas dan BROWN

Ha first time aku join contest kat blogspot ni :) Tetiba rajin nk usha2 contest. Masa jalan - jalan tadi, tersinggah dekat blog yang katanya ada buat contest ni. So, aku pon cepat2 follow tuan punya owner contest ni. Cik Ikha <----- Ni penganjur contest tu ye. Jom la ramai - ramai join. Ok, Kat sini, aku nak tag 4 org bloggers yang blog nya comel - comel belaka.

1) Ayin

Syarat - syarat nye ialah :-

  • Mesti wajib follow blog ikha , kalau korang cakap da follow tapi kalau ikha tgk dekat senarai follower ikha tk de nama korang , serta merta ikha buang nama korang..
  • Ambil banner contest ini oke ?
  • Tag 4 orang bloggers . Pastikan bloggers tu tahu yang korang tag dorg..
  • Blog mestilah kemas..
  • Oke , jika blog korang bertemakan warna biru , pink , purple , hijau atau apa2 warna tema , korang just buat nama contest tu jadi : Blog Saya Kemas Dan (Pinky , Hijau , Purple , atau tema blog korang lah..)Paham?? Paham?? Paham?? Kalau tak paham tanya kat shoutbox oke..
  • Buat entry pasal contest ni..
  • Mesti lahh tinggalkan link entry contest korang itu..WAAJIIBBB!!!!!!(kat shoutbox ataupun dekat komen oke??!)
  • Ikha akan batalkan contest ini serta merta kalau peserta hanya ada kurang daripada 10 orang..Sebab itu ikha suruh korng tag orang..
  • Tarikh tutup nya ialah pada 1.3.2011 . *kalau ada perubahan ikha akan beritahu..*

Nihadiah nya k :)

  • Tempat pertama : Topup Rm 30
  • Tempat kedua : Topup Rm 15
  • Tempat ketiga : Topup Rm 5

Hehe, suda abis tag kawan kesayangan :) Ni nak cerita sikit pasal blog aku ni. Actually, aku baru je tuka baju blog ni. Tuha header, Aku rasa blog aku skrg lebih kemas dan yang penting BROWN :) Kebanyakan warna dalam blog aku kali ni, adalah warna brown. Sebab tu aku pilih brown untuk dijadikan tajuk seperti syarat yang ditetapkan oleh penganjur. weeee. Jom la ramai2 join contest ni. Kasi meriah sikit.

0 comments: