My Followers

Dec 31, 2009

hello 2010 =)


Hello 2010!!! waaa rase mcm sekejap je da masuk tahun baru. Rasanya mcm banyak bende yg belum tercapai. da kene wt azam baru pulak. hehehe. bagi aku, 2009 ade manis dan pahitnya serta masam kelat sume pada diri aku. ahahhaa mcm2 yg aku da tempuhi da lalui. dan rasanya 2009 la tahun yg paling mencabar. oleh itu aku akn sntiasa teringat2 pada tahun 2009. bahahhaha.

Oleh sbb itu, aku amat mengalu2 kan kedatangan 2010 ini. haha (mcm skema pulak) tetibe rasa sdey pulak nk tglkn tahun 2009. ahaha drama la ko ni SALINA!
ya mmg aku ingin lupekan kau wahai 2009! dan dgn gembiranye welcome 2010~~~

Semoga segala apa yang aku inginkan pd tahun lepas akn tercapai pada tahun ni. dan bertambah pulak keinginan aku bile da msk tahun baru ni. ahahaha. tp xpe. mcm biasa kita akn usahakn ok. supaya menjadi benar2 belaka =D walaupon impian aku kdg2 x msk akal. wahahaha. Ha dan semoga tahun ini, hidup aku semakin berwarna warni =)

apakah azam aku tu? ahahhaa nk kene label kt sini kot. bia aku slalu ingat n akn berusaha untuk mencapai nya. ok. azam nye ialah :-

  • membuat parent aku kagum sehingga terngaga mulot dan ofkoz apabila melihat aku berjaya kn =)
  • so aku ingin berjaya dgn sejaya-jaya nya walaupon aku agk kecewe dgn result sem lepas =(bile ingt balik jd x bersemangat. huhu
  • oleh itu, aku akn berusaha untuk melupekan segala hal yg menyedihkan tahun lepas. dan jd kn tahun ini penuh bermakna.
  • no more cry! ahaha aku akn cuba ok. akn lebih kuat. tabah dan berani serta tetap pendirian =)
  • ingin hepy sepanjang tahun. ahahahaha
  • ingin mengurangkan kebencian aku terhadap org yg menjelekkan. kire nk jd baek la. nk terima je sesape yg ingin berdepan ngn aku. =) xnk pandang org sebelah mata. ahaha
  • nk simpan duit! jimat beb! ahahaha
  • xnk kuat merayap lagi da. nk jd ank yg baek. duduk kt uma je. walaupon nt aku x slalu ngn mak ayh aku. hehe
  • nak laptop baru! hp baru! kasut baru! (akn try bg dpt walau ape cara sekali pon.)
  • bangun awal setiap hari. ahaha (mcm berat je nk taip yg ni)

Walauapecara skali pon aku akn berusaha dengan sedaya upaya untuk mencapai segala impian aku untuk tahun baru ini. Moga2 tercapai dan tidak akn ade satu pon yg akn di pospone pd tahun akn dtg. ahahaha. GOODLUCK SALINA!!


P/S- Eh, apesal entry aku kali ni tulisan nya berwarna warni. da mcm keling da.
ahahaha bukan cm tu sbenarnya. ini melambangkan aku nk tahun baru
ni di penuhi dengan warna warni seperti pelangi. no more sadness =)

Happy New Year =)
2010!!!

2 comments:

no'0n said...

support dari belakang k sayang!

The SIMPLE eina said...

hehehe. support la dr depan. hahaha

thanks yunk =)