My Followers

Jul 2, 2011

HARI PERTAMA KERJA TEMPAT BARU

Hello,

Sebenarnya nak cerita pasal pengalaman aku bekerja di tempat baru. Semalam adalah hari pertama aku keje sana. Semalam ingat nak update. Tapi keletihan melampau-lampau. Dah 4 hari aku tidur x cukup. dalam 3,4 jam je aku tido. sebab tu letih je rasa. (kekasih gebu x tau. kalau tau bising nanti :P sorry syg).


Okeh meh nak sambung. Tempat keje jauh tau. Damansara perdana. Jalan jem yg buat aku rasa nak mampos tu. Plan nak naik kete terpaksa dibatalkan bila pk kos n jalan jem yang melampau dkt LDP tu. Oke, keje ni, nasib baik la ada kawan aku dpt tempat yang sama. sekali la tu. Pagi-pagi lagi aku dah weng weng dgn bff aku si ziin hanan.


Korang tau tak pukul bape dah gerak? dalam kul 7.00a.m. Boleh tahan jem. Then sampai sana tepat 7.30a.m. Oke la tu kan. keje start 8.00 am.


First day kan. aku dan ziin, berdebar-debar la kan. semangat pon ada. hahaha. naik tingkat 20. ada mcm induksi la. time tu sign offer letter semua. syok jugak. sebab semua staff sana baik-baik. tambah pulak geng yang dapat keje skali oke semuanya. nak tau lagi? aku g keje pakai tudung. :P sweet je. (perasan). Best la. Semalam jugak aku dpt tau aku duduk bahagian mana. aku dpt unit pungutan. ziin lak dpt unit majikan. hehehe. debar-debar lak nk tgu isnin ni :)


Ok lah nanti aku cerita lagi k. penat ni. tgu next entry kalau nak tau kenapa aku penat :) bye.

2 comments:

zarulfarhana said...

gud luck...

Anonymous said...

Kat lhdn ke?