My Followers

May 7, 2011

Sudah pulang

Kekasih gebu aku sudah pulang wei. Sebenarnya aku happy sesangat~! lalala. Tapi malas nk tunjuk bila berdepan dengan dia. Bia dia paham sendirik. Weeee.


Eh, dia sampai lepas simpan barang, terus datang jumpa aku. Memang aku hargai sangat. Aku x tau nk tunjuk cm ne yg aku hargai dia. Aku tau ladang-kadang aku agak emo. Eh bukan kadang-kadang. Tiap masa kot. Aku selalu mara-mara dia. Selalu maki dia. Selalu suruh dia tinggalkan aku. Tapi dia mmg x kan pernah nk layan pe yang aku suruh. Hahaha. Susah nak dpat orang yang boleh tahan dengan perangai aku. Mmg x kan pernah ada. Tapi buat masa ni, dia sangat-sangat bersabar dengan aku.


Kadang-kadang, aku kesian dengan dia. Tapi nak wat cm ne. dah mmg perangai aku keras hati, suka ikut kepala hotak aku sendiri. haha. Mesti kau tension kan kekaseh gebu. Tapi takpe, saya dah ckp banyak kali kat awak kan, if awak x tahan juz let me know. saya x kisah. :P


Tapi untung nya saya, awak sayang saya sangat kan. yeay! Tenkiuuu. Saya pon sayang awak bangat tau x . cuma saya x tau cm ne nk tunjuk. heee.


Esok, kekasih gebu nak datang jumpa lagi. dia mau ajak aku tgk wayang.   Layannn la. Sebab aku rindu dia. Dapat spent time masa sama pon sangat seronok dah. :) Kebetulan esok jugak kawan montel saya si anis, ajak g mandi manda kat kemensah. Aku nak sangat pergi. Sebab aku pon dah lama tak g mandi sungai. Tapi aku terpaksa cancel. Sebab nk kuar dengan kekasih gebu. Oh myyyy. See, tgk betapa pentingnya awak kepada saya. Sanggup aww saya cancel plan dengan kawan-kawan :)


Loveeee youuuuu love. Oh 12 mei, my kekaseh gebu janji mau celebrate hari perkenalan we all. Hee. Happy day. Bye. xoxo

1 comments:

Anonymous said...

Nice content, I trust this is a nice blog. Wish to see fresh content next time. Thanks for sharing this post with us. Keep it up.