My Followers

Jan 10, 2011

My pretty girls~


Hello, ini mlm aku mahu tunjuk siapa itu orang yang aku adore. Maksud nya, yang aku berkenan lihat. Serta cantik di pandangan mata aku. hee. Aku tersangat la susah untuk memuji org. Tetapi kali ni aku nk show kt semua yang ada baca blog aku. Siapa yg cantik di pandangan mataku. hihi. Actually semua org cantik. Tapi ini sgt cantik lah. x caya meh tgk meh.


Mai ( Pretty- love her hair!)


Fyn - ( sgt comel2. suka cara dia pakai
tudung)
nadia ( cute cute cute)

Yuyu ( comel bangat... kecik je)


reen ( comel comel)


K. Ariey ( Senior saya- Dia sl
im da ok. suka body dia )


Zila ( Teman FB- Mata cantik)


Ika ( BFF - Sangat cantik dan gebuuu)

K.emma ( kakak angkat dr skola - sangat hawt oke )


Leen ( Si comel yang manja + gebuuu)


Dylla ( Si pendek yg comel.)



Dhaya ( Am
oi mata sepet. Cantik )



Cik Teha (My housem
ate time kt poly - Cantik)

Ayin (Kawan dr myspace smpai la ke FB - comel n hawt )



8 comments:

FyN Tsukusyi said...

Heee paling suke yg last tuw! paling cun melecun tahap melampau, kalah yg atas2 tuw ! ngeee. Anyway tenkiu dear, Im pray for your happiness with your beloved one, Happy ever lasting! ^___^


Truly,
Mrs FyN Tsukusyi

Salina Norlan said...

hehehe welcome dear. awak mmg cantik n comel. hee. saya doakan kebahagiaan awak n husband jugak. :)

shaerin syazwan said...

ena ! ko nie buat aku tergelak je yg ko komen ubie . ko nie lah !~

bdw , im in d list . thanks syg ~

Salina Norlan said...

reen : hahaha. btol la. dia paling cun ouh. ahaksss

Anep's Wifey ♥ said...

eh i ada jugak? anyway thx syggg! i x cantik mana pon, tp syukur nan apa yg ada :) u pon cantik tauuu! rinduuuuu nk wc :( loves u yunk!

Leen LilDollius said...

alalalal so sweet...hehe thx syg..love u <3

Salina Norlan said...

ayin : hee. welcome dear. u cantik aww. comel. i pon rindu nk wc. :(

Salina Norlan said...

leen : hee. welcome. love you too. :)