My Followers

Nov 6, 2010

empat paper

Fuhhhh, paper ni masa ari kamis. Skg baru aku nk update sbb after je aku jawab paper ni, aku terus demam panas yg teruk.
smpai kan x sempat nk on9 terus kamis tu.
paper FM. finance management. smpai x termanage otak aku.
ssh giler k soalan no 4 tuh. mmg aku dapat zero untuk soalan tuh.
sbb aku jawab mmg mcm haremmmm.
aku x tau soalan tu nk ape.
mmg tension gilerr.
xpela. aku harap dpt lulus pon da ok da.
ape penting aku x nk da dtg kulim semula untuk repeat paper.
aku x mau .
So, until now badan aku x sehat disebabkan paper ni n study yg berlebihan kot. ( lebih ke? ) hmm study last minute lg sesuai.
menyebabkan otak aku rasa mcm da x berfungsi.
mmg terpaksa giler jawab exam tu k.
oh ape2 pon da lepas jawab da paper tu.
lepas ni tinggal lg satu je paper.
After dat, hurrayyyyyyyyyy!
merdeka!
mmg aku x kn pk lg pasal study!

0 comments: