My Followers

Aug 13, 2010

bulan paling sedih !

Hmmm lame aku x update blog. cz malas. aku buat blog ni bukan untuk tujuan ape, cuma untuk hilangkan rasa dalam hati n untuk saje2 menaip. bulan ni bg aku, bulan yg paling menyedihkan n wt aku tension. x tau la nk ckp cm ne tp mmg pening pale bila pk masalah. kdg2 sampai give up nk teruskan. tp bila pk panjang terpaksa teruskan.

ok la, minggu ni aku balik puchong. ade something terjadi kt adek laki aku. aku sgt sdey kot. tp ntah la. rasa geram sgt2 pon ada. ati aku x tenang bila pk pasal adik aku. tdo x lena. nk wt apa mmg x kena. sabar da bawak bersaba byk sgt. da try nk hepykan diri sndiri. tp penat menipu diri. hmm aku harap sgt2 sume ni akan setel secepat mungkin.

tiap2 ari aku ingtkan kt diri aku, sume yg terjadi ni msti ade hikmah. n setiap masalah mesti ade sbb n mesti ade jalan penyelesaian. so, bertawakal je la.

happy kn diri n hidup kita selagi yang mampu :)

0 comments: