My Followers

May 28, 2010

C . U . T . I

weeeeehuuuuuuuu. skg saya ade d uma kesayangan. sangat best ok. da masuk dua ary da. tp baru skg rajin nk update belog. heee. ya la. mase d sana (kulim) sgt stress. smpai xde mood nk update pape. ntah x tau knape saya rase tertekan bila kt sane. jerawat pon makin jinak tumbuh bila ade kt sane. saya pon pelik. knape dan mengape. serta bagaimana jerawat comel ni rajin tumbuh bila saya ade d kulim. haha. bila balik puchong seyes ouh. tade jerawat da. ilangggg. maybe sebab sini cool je kot. xde stress2 . hehehehe. seyes ouh, saya rasa aman gile skg. xde da nk pk pape kenangan yg mcm cibai kt kulim tuh. walaupon saya nmpk mcm happy go lucky je kt sane (uma sewa or poly) tp sebenarnya saya sgt berhipokrit. yah saya la perempuan hipokrit tuh! peduli ape saya awak nk ckp ape pon. awak tu looseer. xde pendirian! haha. dia x tau saya bnci die. :P eh lari topik lak. ha walaupon saya nmpk happy di sane tp sbnrnye aty saya sdey. meronta2 nk cepat abes blaja sane. jiwa saya x tenang d sana. mcm ade kene rasuk antu. hmmmm now. saya da ade di rumah untuk3 minggu. yeay!!!!!!!! sgt tenang! saya gembira gila ok. bukan buat2 tp realiti! mmg happy sgt2. abes mase kt uma mmg da best la. ikut mama n ayah g beli barang dapur. mmg nikmat. lame da x rasa keadaan cm ni. smpai je puchong ni, mmg ramai kwn2 sejati ku msg. waaa sgt terharu cz korang ingt kt saya. i love u la. mwahx. skrg saya rasa mcm saya da rindu balik dgn katil kesayangan saya. so, saya stop sini dulu la. jmpe esok. hehe. mwahx mwah

0 comments: