My Followers

Apr 15, 2011

Malamkuuuu

Hello dear~ Aku baru balik dari detimmmmm. Kau ada? tade kan? diammm. Ahahaha. Okeyh macam ni, aku teruja nk detim sebab rindu. Ahaksss. Masa si iskandar odw ke rumah aku, dia da text da. "Cepat siap". Then aku pon leka lah lagi.. Wat tak tau je. Ingat lambat lagi nak sampai. Dalam 15 minit lepas baca msg tu baru siap-siap mandi semua. Haiyoooo. Tgh siap-siap. Tau-tau dia da sampai. CEPATNYAAA. x sempat nak lawa-lawa :((. Dia call macam hangin je "td kan da msg suruh siap". Aku dengan selumber badak cakap " lain kali msg tu kene awal-awal. dah tau ena ni siap nak kene lama" HAAHAHA. bila balik rumah ni, aku rasa macam kejam wat dia tertunggu-tunggu camtu. Kesian. Sorry yea dearrr. Lain kali saya try siap awal-awal. HIHIHI.

Tadi dapat cokelat manyak! TQ sayanggg. susah-susah je. Esok beli lagi ye. ahahahahaha. Muahxxxxx~!

Sempat lagi tadi snap pic berkeping-keping. Ni nak tunjuk sikit. Sikit je k.. Ahahaha





*Si sayang snap. Menu fav ye . Bihun tomyammm. Nyum2 *


*Loveeee*

P/S : Saja je tepek pic besar-besar :) TQ.

Post by :



0 comments: