My Followers

Jan 17, 2011

From my heart

Entry kali ni tak tau mcm mana nk mulakan. Nampak mcm tak stabil. Yeay. AHAHAHA. But still boley happy. Maybe boring entry ni. Sebab aku nk cerita pasal ex boyfrenggggg. Errrr, yes! mmg aku SAYANG dia. Tapi aku tak boleh nk teruskan hubungan tu. Da dekat 3 tahun. Lama da. Aku boley terima dengan hati terbuka. yes dia pon boleh terima. walaupon dulu dia x boleh nk paham. Sebab aku x pernah bagi tau kenapa aku tinggalkan dia. Aku tinggalkan dia, untuk kebaikan dia. aku hope sgt2 dr dulu dia akan paham aku. n now, dia da bole paham. Tp ada satu bnda yg x sdap dengar. Gf baru dia slalu berfikiran buruk terhadap aku dan dia. Aku da banyak kali ckp, aku x kan kembali kt dia. so, awak jangan la risau. Aku tinggalkan dia dengan sebab yg dia sendiri pon x tau smpai skrg. Yes , aku pendendam. Aku mmg x kn bg tau sesape. Tolong la paham. Aku pon da cuba lari dari semua ni. Aku da ada hidup aku sendiri. Dah 3 tahun aku dgn ubie. Lg lama dr aku dgn ex ni. Xkan la aku nk patah balik. Xkan ok. sebab dia sayang awak! dia da ada awak! Awak klu x de dlm diri awak tu sifat nk percaya kat bf awak, susah la. Sampai bila2 pon hati awak x tenteram. Awak kene ubah tu. N awak kene paham. Saya n dia hanya berkawan. awak kene pham tu. Jangan la risau apa-apa yg x mungkin terjadi. Saya da 22 tahun! Saya da muak la nk pk benda2 yg x mungkin terjadi ni. Hope sangat awak paham. :)

p/s - Ada sebab post entry cm ni.

0 comments: