My Followers

Oct 19, 2010

Mimpi ngeri!

Semalam! x tau la mlm ke da pagi ke. sbb aku bangun lewat td. masa tidur aku mimpi bnda yng mmg ngeri. mimpi tu nampak mcm real. haish. risau pon ade. mimpi ni byk pasal family aku. xde lawak langsung k. aku mimpi ada satu time ni aku n family semua skali ade. ayah, mama, sharen, adik suhaila, nani. aku pon ade. tgh picnic kt pantai. tp x tau pantai mane. tgh relek2 tepi pantai then ade ombak kuat mcm tsunami. haiyooo. takut giler. mase tu adek aku yg suhaila tu duk tempat lain. ade mcm pondok2. adek aku yg suhaila tu duk kt pondok lain. jauh dr yg kami sume duk. so, mase ombak kuat tu jd, die sorang2. aku, mama sharen n nani. smpat selamat kan diri. (ayah x tau kt mane) tp mase tu, adek aku yg sharen tu lemas. aku sempat tarik tgn die. so semua slamat. tp adik yg suhaila x jmpe2 smpai akhir mimpi aku. smpai aku terbangun.

Knape la aku slalu mimpi buruk pasal suhaila? da byk kali kot. bukan skali ni je. byk kali da mimpi die mati la ape la. ade skali tu smpai aku bangun menangis teresak2. knape eh? ape maksud mimpi aku ni? SUMPAH gerun mimpi2 tu.

BF aku kata mungkin suhaila panjang umur. mungkin die slalu ingt aku yg duk jauh dr die ni. or mungkin die bawak tuah. ahahaha. ntah la. ape2 pon. hope xde ape yg berlaku la kt family aku. sayang semua kot. tolong la jgn kasi mimpi yg takut2 cm ni. sdey2 cm ni. xmo laaaa.

0 comments: